Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternativní přístupy ke vzdělávání na vybraných středních školách
Kalačová, Karolína ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá alternativními přístupy ke vzdělávání na středních školách v České republice. Východisky práce jsou především historické souvislosti alternativního vzdělávání a charakteristika prostředí českých středních škol a jejich studentů se zaměřením na školy soukromé. Hlavními oblastmi zájmu teoretické části práce jsou konkrétní didaktické principy, vybrané formy a metody výuky, formativní způsob hodnocení a specifické postavení učitele, jež byly na základě výzkumu stanoveny v kontextu inovativních přístupů ke vzdělávání jako klíčové. Práce dále poskytuje stručný přehled pražských středních škol, které jsou považovány za inovativní. V rámci empirického šetření jsou detailně zkoumány dvě střední školy tohoto typu, jejichž příběhy jsou metodou vícečetné případové studie komplexně zpracovány. Klíčová slova: Alternativní přístupy ke vzdělávání, alternativní školy, střední školy, inovace ve vzdělávání, případová studie
Alternativní přístupy ke vzdělávání na vybraných středních školách
Kalačová, Karolína ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá alternativními přístupy ke vzdělávání na středních školách v České republice. Východisky práce jsou především historické souvislosti alternativního vzdělávání a charakteristika prostředí českých středních škol a jejich studentů se zaměřením na školy soukromé. Hlavními oblastmi zájmu teoretické části práce jsou konkrétní didaktické principy, vybrané formy a metody výuky, formativní způsob hodnocení a specifické postavení učitele, jež byly na základě výzkumu stanoveny v kontextu inovativních přístupů ke vzdělávání jako klíčové. Práce dále poskytuje stručný přehled pražských středních škol, které jsou považovány za inovativní. V rámci empirického šetření jsou detailně zkoumány dvě střední školy tohoto typu, jejichž příběhy jsou metodou vícečetné případové studie komplexně zpracovány. Klíčová slova: Alternativní přístupy ke vzdělávání, alternativní školy, střední školy, inovace ve vzdělávání, případová studie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.